Algemene voorwaarden

Activiteiten

Vergaderen/meeting met ontbijt/lunch is mogelijk met maximaal 12 personen.
Presenteren/training geven is mogelijk met maximaal 30 personen.
Het is mogelijk om de ruimte langer te huren dan vooraf afgesproken was mits er geen andere boeking gereserveerd staat. Dit gaat altijd in overleg met en na toestemming van de eigenaar van Tableday. De extra uren worden achteraf vastgesteld en in rekening gebracht. Huur van de ruimte is mogelijk tot maximaal 20.00 uur ’s avonds.
De eigenaar van Tableday heeft het recht om de huur per direct te beëindigen indien er sprake is van overlast. De eigenaar van Tableday heeft het recht om indien noodzakelijk een reservering te cancelen.
Het is verboden om te roken of drugs te gebruiken.

Reservering, annulering en kosten

Als je gebruik wilt maken van het lunchaanbod, wordt er een aanbetaling gevraagd van 1/4 van de totale factuur, te voldoen binnen 1 week voor de geboekte vergadering of training. Je ontvangt hiervoor een aparte factuur.
De definitieve factuur wordt verzonden na afloop van de huur, met een betalingstermijn van 10 dagen, gerekend vanaf de factuurdatum. Alle bedragen zijn exclusief BTW.

IBAN gegevens: NL 09 KNAB 0258 246529.

Annulering is mogelijk volgens de volgende voorwaarden:
– tot 14 dagen voor de boekingsdatum: geen kosten verschuldigd;
– tot 7 dagen voor de boekingsdatum: 50% van de huur- en lunchkosten verschuldigd;
– 3 dagen of korter voor de boekingsdatum: 100% van de huur- en lunchkosten verschuldigd.

Aansprakelijkheid

Het huren van de vergaderruimte Tableday is op eigen risico en verantwoordelijkheid van de huurder. De huurder is aansprakelijk voor alle schade toegebracht aan het pand of inventaris, veroorzaakt door huurder of een van de personen die door huurder tijdens de huurperiode toegang heeft gekregen tot de vergaderruimte of belendende ruimten.